AUTOGIRO
Om du önskar betala hyran via autogiro dras hyresbeloppet från ditt konto på förfallodagen. Tänk på att beloppet måste finnas på ditt konto dagen innan eftersom banken då gör kontroll på att pengarna finns på konto. Saknas del av beloppet görs ingen betalning och du måste själv betala in hyran. Läs mer om vårt autogiro eller skriv ut en medgivandeblankett.
E-FAKTURA
Vi erbjuder elektronisk faktura (e-faktura). Genom att anmäla dig för e-faktura i din Internetbank blir betalningen enklare för dig att genomföra. När du har godkänt din e-faktura i Internetbanken ser banken till att den betalas på förfallodagen. Läs mer om e-faktura här.
BANKGIRO
Med vår hyresavi kan du betala på bank och postkontor. Du kan också använda giro. Använder du inte vår hyresavi utan av någon anledning väljer att skriva inbetalningskortet själv måste du ange namn, adress och lägenhetsnummer och då betala in på bankgiro 5210-3850
PLUSGIRO
Landskronahem använder inte plusgiro.
Vid akuta fall – som vattenläckage eller strömavbrott – ringer du dagtid vårt huvudkontor, 0418-569 00, efter arbetstid ringer du vår jour 0418-569 20. När du gör felanmälan får du gärna berätta för oss om vi får gå in med reservnyckel. Lämna också ditt telefonnummer ifall vi skulle behöva kontakta dig. Vänta inte med att anmäla felet, det kan orsaka en ännu värre skada. En sådan kan innebära att du får betala för reparationen.
Epost: info@landskronahem.se
Telefon: 0418-569 00
Adress: Box 4026, 261 04 LANDSKRONA
Besöksadress: Emaljgatan 1
måndag, onsdag, torsdag 10-16
tisdag 10-17.30
fredag 10-14
lunchstängt 12-13
Gör din felanmälan via Mina Sidor